Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007



Δεν πειράζει...
(Τραγούδι του Οδυσσέα Τσάκαλου - το αγαπημένο μου - παρε το να το ακούσεις)

Δε πειράζει δε πειράζει
Αν δε θες να μου μιλάς
Αν κρυφά μόνο κοιτάζεις
Κι όλο μούτρα μου κρατάς

Μη σε νοιάζει μη σε νοιάζει
Δε θα σπάσει το σκοινί
Σα παιχνίδι να μας μοιάζει
Δίχως τέλος και αρχή

Γιατί τα μάτια σου εγώ έχω φιλήσει
Στην αγκαλιά σου η καρδιά μου
Έχει σβήσει
Οι δυο μας φύγαμε
σε όνειρα μετάξι
μαζί σου αγάπη μου εγώ
έχω πετάξει

Δε πειράζει δε πειράζει
Όταν φτάνω κι είναι αργά,
Ούτε θέλω να τρομάζεις
Όταν ζούμε χωριστά

Μη σε νοιάζει μη σε νοιάζει
Άμα λείπει το φιλί
Σα παιχνίδι να μας μοιάζει
Πάμε πάλι απ την αρχή


Δεν αντέχω άλλο έλα
Έλα πάρε με αγκαλιά
Να γελάσουμε παρέα
Να ναι όλα όπως παλιά

ΥΓ. Λόγω πολλαπλών, αναίτιων και κακεντρεχών επιθέσεων το μπλογκ πενθεί - και αργεί...